2 czerwca 2016

Wroc(zoo)love love ❤

,, Mówisz, że nudzi Cię codzien­na rutyna.
To co mogą czuć zwierzęta w ZOO ?
"

Choć od mojej wycieczki do wrocławskiego zoo minął prawie rok.. ja wciąż miło wspominam tą wycieczkę od czasu do czasu przeglądając część tych zdjęć, które tutaj wstawię. Choć od mojej miejscowości do Wrocławia jest z jakieś 226 km, autostradą można szybciutko zajechać z rana, podkreślam z rana. O drodze powrotnej i korkach na autostradzie nie będę się tutaj rozpisywać :D

Zoo we Wrocławiu nie jest zwykłym ogrodem, w którym może podziwiać zwierzątka z całego świata. To zoo z historią, które powstało w 1865 roku (pierwsi założyciele byli głównie pochodzenia niemieckiego, ale co się dziwić skoro Wrocław w tamtych latach należał Księstwa Pruskiego). Jak widzimy ogród zoologiczny przetrwał dwie wojny światowe i z latami staje się jeszcze bardziej "unowocześniony" :P

Na myśli mam głównie to, że miałam to szczęście i moja wycieczka odbyła się tam, gdy już zostało otwarte Afrykarium.









Niestety zdjęć rekinów nie mam, bo nie chciały mi się dać sfotografować :(


 Muszę przyznać, że z tej małpki to była prawdziwa modelka ;)

















I tym o to małym misiaczkiem zakończę moje wrażenia z wycieczki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia