23 maja 2016

W wolnej chwili ~ Pola Golfowe

W wolnej chwili zwiedziłam także pola golfowe w Paczółtowicach. Od kogoś tam wiem, że pomysłodawcą ich jest pewien polski piłkarz, ale wolę zostawić to dla siebie, bo nie mam potwierdzenia czy to prawda.
Tak czy inaczej, gdybym nie przejeżdżała przez tę miejscowość i nie widziała przy drodze reklamy ,,Krakow Valley Golf".. nie wiedziałabym, że takie coś istnieje w tak niedalekim od mojego domu miejscu.
Jeżeli ktoś jest zwolennikiem golfa, to ustronne miejsce polecam dla każdego początkującego jak i do zaawansowanego stopnia gracza. Może kiedyś sama się skuszę i dla spróbowania zagram :P.






Przedstawione na zdjęciach przeze mnie pola golfowe mają wielką powierzchnię. Ja jednak zdjęcia zrobiłam w najbardziej dostępnej lokalizacji dla każdego zwiedzającego :)

Dobre jest to także miejsce chociażby na niedzielny spacer, ale trzeba nastawić się z tym, że wiatru tam nie brakuje ;) w końcu pola te znajdują się na "pewnej" wysokości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia