23 maja 2016

cross the border

Cześć!

Na wstępie może tak... Dlaczego założyłam tego bloga i co mnie do tego nakłoniło? Wydaje mi się, że chęć pisania o wszystkim i o niczym. O tym co mi w głowie siedzi, ale także co mi w niej nie siedzi, ale głównym celem mojego wystąpienia tutaj jest pragnienie zanotowania moich wrażeń i sfotografowanych przeze mnie miejsc, rzeczy które zobaczyłam na własne oczy, czy bądź może zostałam nimi w jakiś sposób zafascynowana. 
Apetyt na wyskrobanie czegoś z niczego? Tak, to też jest dobry sposób na wyjaśnienie tego co będę tutaj robić. 
Minęło sporo czasu od mojego ostatniego bloga jakiego miałam. Nawet nie wiem co się z nim stało.. Najgorsze jest to, że nie pamiętam nazwy do niego, ani adresu e-mail. Może to jakiś znak żeby zacząć wszystko od początku ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia