1 września 2017



Pewnego dnia w Internecie znalazłam cytat Audrey Hepburn, który brzmiał: 
,,Założyć ogród to uwierzyć w jutro".
Do dziś towarzyszy mi ten cytat na wysokości moich oczu, przypięty do korkowej tablicy, tuż przy moim biurku.





Chyba nie obce jest nam ludziom to co dzieje się teraz na świecie, ponieważ słyszymy o tym codziennie. Może kilka miesięcy temu napisałabym prawie co dzień, ale teraz zmienia się to na codziennie. 


Ja od swojej ,,codzienności" odrywam się czytając książki. Zdecydowanie nie dla mnie jest taka długa przerwa od nauki. Już w lipcu zatęskniłam za matematyką z liceum oczywiście, bo na studiach tego przedmiotu nie mam i zaczęłam rozwiązywać zadania, które zostały mi z przygotowań do matury. I co najlepsze w tym wszystkim? Ku mojemu zdziwieniu wynik rozwiązania był właściwy ;).





























Mądry człowiek nie opłakuje przegranej,
lecz szuka sposobu, jak wyleczyć odniesione rany. 


~ W. Szekspir





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia