15 stycznia 2017

#sesjaiscoming #omg #cosietudzieje #zarazzwariuje



#sesjaiscoming #omg #cosietudzieje #zarazzwariuje

tak, to chaos w mojej głowie od kilku dni.


Naprawdę chciałam podziękować dzisiaj Bogu za siłę, którą mi dał do wykonania prezentacji, za którą zabieram się już kilka dni. A właściwie tydzień. Przynajmniej jedna rzecz z kilku już z głowy. 
Za 6 dni Green Day w stolicy Małopolski da czadu, a ja się tam nie pojawię. Myślę, że sobie dadzą beze mnie jakoś radę :P




























   Tak bardzo nie mogę doczekać się wolnego czasu.. Kiedy to będę mogła się w końcu wyspać, zacząć czytać książki, których z czasem kolejka się powiększa, wyjechać w górską krainę  i wyjść na sam szczyt tylko po to żeby udowodnić sobie, że ,,tak, mogę!" i podziwiać piękno stworzone przez Boga.
Mając na myśli wolny czas, nie wiem czy to będą ferie. Nie wiem czy tegoroczne ferie będą dla mnie feriami, czy może zdawaniem poprawkowym, albo ekscytującą przygodą, dzięki której się zakocham?
Niewiele mi się uda z tego powyżej zrealizować, ale cóż byłby wart nasz świat bez marzeń?








Nie mogę się już doczekać tych zbliżających się, ekscytujących tygodni.
... Worek cierpliwości, szczypta humoru i mimo wszystko jakoś to będzie.
Ahoj, przygodo!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia